Trajtime, Fakte, Informacione 2011

Një trajtim i hollësishëm, hap pas hapi në një tutorial të duhur për të bërë të mundur formatimin me sukses të kompjuterit me Windows 7.

Një trajtim prej 12 faqesh i realizuar nga unë me kujdes të veçantë, i vjen në ndihmë të gjithëve që së paku kanë një llogari në Facebook.

Në këtë artikull kam trajtuar  Komponentin e Privatësisë, një çështje e shumë përfolur dhe një problem serioz për ne, Gjëra që nuk i keni ditur më parë për Facebook, etj.

Madje ky artikull ka shumë vlerë pasi kam trajtur disa problematika  më serioze të këtij rrjeti social, dhe e thënë shkurt do ju vlejë.

Ky është artikulli, si mëposhtë

Kuriozitete, ngjarje të rralla

Fjalë të Urta

Kuriozitete

Fraza dashurieHumor –

Barcoleta

Thënie filozofike

Published in: on Janar 3, 2011 at 7:38 pm  Lini një Koment  

The URI to TrackBack this entry is: https://arditmuca.wordpress.com/2011/01/03/trajtime-fakte-informacione-2011/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: